ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
Մեր արժեքը և առանձնահատկությունն է գործընկերների ցանցի միջոցով գործունեություն իրականացնելիս անձնակազմում ընդգրկել բարձրակարգ մասնագետների` ցանկացած խնդրի լուծման համար հաճախորդների պահանջներին առավելագույնս համապատասխանող անձնակազմ ստեղծելու նպատակով։
- Հաղորդակցության ռազմավարության մշակում` հաղորդագրությունների մշակում, նպատակային խմբերի սահմանում, միջոցառումների և իրադարձությունների ռազմավարական պլան
- Կորպորատիվ հաղորդակցություն` ձեռնարկության հիմնական հաղորդագրությունների կազմում
- Մարքեթինգային հաղորդակցություն` ապրանքների և ծառայությունների մասին հիմնական հաղորդագրությունների կազմում և փոխանցում
- Հաղորդակցության ուղեցույցի կազմում` ձեռնարկության հաղորդակցության սկզբունքների նշանակության բացահայտում, խոսնակների ընտրում` ըստ թեմաների, ճգնաժամային իրավիճակների կառավարման սկզբունքներ
- Ընթացիկ ռազմավարական խորհրդատվություն` հատուկ նպատակով (ad hoc) խորհրդատվություն` ձեռնարկության պահանջներին համապատասխան։